Trist..



Jag har på senaste blivit helt frälst i Tradera =) Både jag och älsklingen har gjort en del fynd den senate tiden. Det som är lite tråkigt bara är att man vet aldrig vad man får, och det fick jag erfara idag.
I helgen vann jag en akution på ett par örhängen, tänkte ha dom på bröllopet. Så jag betalade direkt för att vara säker på att få dom innan lördag. Så idag kom dom i ett helt vanligt kuvert, inte så smart att skicka dom i det. Och när jag öppnade kuveret så låg dom inlindade i lite skumplast. Jag kunde redan då ana att det skulle vara något fel.
Ena örhänget var helt böjt, skulle aldrig gå att sätta i örat. Och det andra hade det ramlat en sten ur, så trist. Så nu blir det att skicka tillbaka dom och ge sig på jakt efter nya. Och dom kommer jag inte att få hem till på lördag.
Det är just det här som är tråkigt när man handlar över nätet, man vet ju aldrig vad man får.

Nu ska jag torka mina tårar, nej skoja bara. Är dags att förbereda lite lunch tills älsklingen kommer hem och sen blir det en skön promenad ihop. Länge sen vi båda två var ute och gick med Melle ihop. Härligt att gå och mysa lite, behöver maan som småbarns föräldrar =)
Ha en skön eftermiddag alla läsare!

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback