Dags för frukost

Hej på er.
Vilken härlig dag det ser ut att bli!? Hoppas på att få se lite sol idag. Behöver fylla upp energiförrådet lite =)
Den här morgonen vaknar vi upp till en liten snorig kille. Näsan rinner lite grann men än så länge verkar det vara allt!? Han har ingen feber eller är hängig, utan han är sitt vanliga jag.
Skönt för jag vill inte att min lillkille ska gå och bli sjuk. Förkylningar är aldrig roliga när det kommer till småbarn.
Så den här dagen kommer jag att hålla koll på honom så han inte snabbt blir sämre. Gäller att vara vaksam i dessa tider!

Ska ta och koka lite gröt nu till Melle. Han sitter ute i hallen och leker framför spegeln. Han är så duktig och kryper mycket mer nu =)
Sen blir det en dusch och kanske en fika hos Fam Lööke. Får se hur det blir nu när Melle är snorig. Vill inte smitta ner dom ifall det skulle vara något.
Vi får se men nu är det dags att få lite mat i magen. Både jag och Melle börjar nog att bli ganska hungriga.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback