Fredag igen!

Då var helgen här igen. Vart tar veckorna vägen?? Blir ju inte bättre av att veta att det är mindre än en månad kvar till julafton heller. Och imorgon får man börja att plocka upp lite julpynt. Var det inte nyss höst??
Jag tycker samtidigt att det ska bli mysigt att plocka fram pyntet imorgon. Älskar verkligen julen, den är så varm på något sätt. Min absoluta favorit högtid!

Nu ska vi snart ta och packa iväg oss till Norrköping och Bauhaus. Har gjort en liten lista med saker som vi måste köpa. Är inte enbart kakel, utan även en massa småsaker. Gäller att göra listor på allt som ska köpas, annars glöms hälften =)
När vi kommer hem sen, ska älsklingen fortsätta med dom sista två spotsen till badrummet och jag ska plocka in lite kläder. Får mysbesök av min kära Sofie imorgon. Hon är gräsänka i helgen. Så hennes föräldrar skulle ta barnen på kvällen så hon kan komma hit och ha det lite mysigt med oss.
Ser verkligen fram emot hennes besök. Så länge sen vi sågs och bara hade en massa girltalk men flytten har gjort att vi inte hunnit. Men nu börjar vi ju komma iordning så då ska vi nog hinna ses mer =)
Märker hur mycket energi man får av andra människor när man inte ses alltför ofta. Att få träffa Sofie några timmar då och då har gjort mycket för mig. Och nu när allt varit som har varit och vi inte kunnat ses, känner jag mig inte lika fylld med energi som när vi sågs var och varannan dag. Goda vänner smittar av sig possitiv energi!

Nej nu måste jag hoppa in i duschen så vi kommer iväg lite skapligt. Måste vara hemma till lunch så lillkillen får någon mat i magen.
Äntligen fredag =)


Kommentarer
sofie säger:

söt du är darling! saknar dig med vännen. ska bli kul och ses imorgon =)

2009-11-27 | 09:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback