Nails


Fräscha och korta!

Hade äntligen tid igår för att fixa mina naglar. Dom var i hemskt skick, en tumnagel helt av och utväxt färg på alla andra. Nej usch så hemskt det såg ut!
valde att göra fransk denna gång, lättskött och klassiskt snyggt. Har inte nästa tid förän den 16 dec och då vill jag inte ha en massa färg som växer ut, ser lätt ovårdat ut tycker jag.


Toppade det hela med två hjärtan, ett på vardera hand. Har ju två hjärtan här hemma ;-)

Nu ska jag ta och plocka ur diskmaskinen och sedan ska jag tyvärr väcka Melle =( Vi har några ärenden som vi måste fixa. Sedan hem och packa lite och äta. För att sedan krascha i sängen med man och barn.
Kan bara säga SÅ SKÖNT det ska bli att flytta så vi kan bli människor igen. Nu rycker vi ihop för minsta lilla, sura miner och korta fraser. Men jag älskar honom ändå =) 

Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback