På kalas!

Igår var det som sagt firande av båda Melvins fastrar. Riktigt trevligt och mysigt!
Det bjöds på massor med godsaker, såsom tårta, saffranskrans och kakor. Mycket tända ljus och barn som var på festligt humör. Kunde nog inte fira första advent på så mycket bättre sätt!?

Och när det är kalas så måste ju någon stå för dom lite mer festliga aktiviteterna. I det här fallet var det nog våran son.
Att en papperspåse kan vara så rolig hade jag ingen aning om men at sitta och leka med ett gammalt kvitto skänker mycket nöje. Och när man sen blir buren är det riktigt skoj!
Vi skrattade nog så tårarna nästan rann. Vilken liten kille man har fått. Tror kusin Liah undrade vad som försegick =)

 


Melle tycker det är skoj att bli buren i påsen =) Dumma planer smiddes igår men hoppas att det inte blir något av dom ;-)


Strax innan vi gick började Melle bli lite kinkig. Då blev han tyvärr utspökad med snörena från paketen.

Nu ska jag fixa lite mat här hemma. Vi har spenderat hela dagen borta men mysigt har det varit. Åt en god buffelunch på stan idag. Riktigt mysigt innan vi fick en fika hos mina föräldrar efter det.
Sedan följde mamma med oss till IKEA en sväng. Gulliga mamsen tog Melle så vi kunde fixa våra ärenden lite snabbt. Tack söta mamma =)
Nej nu kallar matlagningen innan mina killar blir alltför hungriga.
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback