Paketinslagning!

Hejsan hoppsan på er. Första advent idag, helt otroligt!
Hoppas att ni har hunnit med att få fram adventsstakar och lite julpynt. För idag börjar nedräkningen till jul på allvar =)
Själv har jag nästan pyntat klart. Lite småsaker kvar, så som ljus och små prydnader. Köpte lite saker igår på stan som jag har satt upp under förmiddagen. Delvis ett hjärta i rött som luktar vanilj och en brun gris i köket som luktar kanel. Så nu luktar det lite juligt här hemma =)
Har även slagit in en julklapp, första för i år. En klapp till Emma, Melles kusin. Vad det är säger jag inte men den är som klippt och skuren för den lilla damen ;-)
Blev även inslagning av en present. Men tack butiken för att kartongen inte fanns kvar. Var ett mycket roligt paket att slå in =/

Tips för i år är att löpa till H&M och be om deras kartonger. I år får man en botten och ett lock. Precis som en ask och dom finns i alla storlekar och mönster.
Perfekt att slå in klappar i!

Nu ska jag bara ta tag i lite tvätt sen blir det lite lunch. Senare i eftermiddag är det firande av Melles fastrar. Dom fyller tätt och brukar slå ihop sina dagar.
Ett mysigt avslut på den här veckan och start på första advent =)

Hoppas att ni får en mysig start på julen 2009 =)
Vad hittar ni själva på en dag som denna??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback