Svar på frågor!

Har fått flera frågor angående vart jag köpt namnsmyckena som jag har. Och tyvärr så har jag varit tvungen att leta upp webadressen. Var ett tag sedan jag beställde så jag hade det inte färskt i minnet.
Men nu har jag varit duktig och hittat hemsidan =) Hjärtsmycken heter den och där kan man beställa alla möjliga fina smycken.


Här har ni smycket som jag beställde tidigare i höst.

Fick en kommentar av Karin:
Vart hade du köpte namn smycket du köpte till din man? Skulle oxå vilja köpa..

Vet inte om du menade det här smycket, eftersom det är ett namnsmycke. Men till Christian köpte jag inte ett sådant här smycke utan en fyrstav som det står pappa på 4 olika språk.
Den är köpt hos en guldsmed här i stan. Det kostade lite under 1000 kr.
Om det är det smycket du menar kan jag ge dig namnet på butiken där jag köpte det. Minns tyvärr inte heller vad den heter =) Är inte så bra på dett där med namn!


Det här smycket fick älsklingen utav mig.

Hoppas att alla är nöjda med svaren som ni fått. Och skulle något vara oklart eller att ni har mer frågor är det bara att höra av sig =)
KRAM KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback