Idag tar jag fram min extra energi!

Gäsp och godmorgon kära bloggisar!

Här har vi tagit ett steg tillbaka i dom bra nattrutinerna. Har säkert varit uppe fem gånger inatt hos Melle. Han har drömt mycket och vaknat och varit ledsen av det. ch när han blir så ledsen så funkar det bara att dricka välling. Så inatt har han druckit lika mycket som han gjorde förut. Vilket vi försökt att jobba bort nu i snart två veckor. Bara att ta ny tag inatt och hoppas på att vi alla får sova lite mer!?
Boven i detta drama var nog för lite sömn under eftermiddagen. Lillkillen tycker INTE om att sova i vagnen längre. Och om han gör det måste den röra på sig HELA tiden. Så fort den stannar så vaknar han. Och om han soveer i den så är det bara någon timme.
Nu vill han ha massor med space när han ska sova. Så han verkligen kan röra på sig. Och i en vagn är det litee svårt =)

Hade tänkt att ta en sväng på stan idag men det skjuter jag på tills imorgon. Måste till banken och sätta in pengar. Har visst haft turen att betalt för mycket på försäkringen på bilen. Är inte ofta som sådant händer =)
Ska även titta på några bra höstskor. Mina som jag haft nu i några år, sjunger på sista visan. Skinnet börjar att spricka, så innan det blir för blött ute måste jag hitta några andra.
Men idag blir det istället att hålla sig hemma. Ska bara ta det lungt och plocka lite. Kanske en liten fika hemma hos mamma och pappa i eftermiddag. Älsklingen jobbar sent ikväll så då kan jag rymma dit och få vila lite ;-)

Önskar er en fin torsdag. Även om vädret är sämsta möjliga så får vi försöka att muntra upp varandra istället =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback