Inga hål!

God kväll!
Nu är vi hemma efter en dag med mycket på to do listan. Så nu ska vi snart äta, Melle och pappa ska bara bada klart först =)

Besöket hos tandläkaren gick bra. Hade inga hål =D Däremot har jag tandsten så vi passade på att ta bort allt. I alla små hörn av munnen. Var lite öm när jag gick därifrån men nu känns det renare än någonsin i munnen =)
Hade inte min ordinare tandläkaren idag utan en tandhygenist. Var därför som jag fick tänderna så grundligt rengjorda.
Och när jag skulle gå därifrån och betala hela kalaset så fick jag en glad överaskning. Hade räknat med att få betala runt 1300 kr, vet ju hur dyrt det är att gå till tandhyygenister. Men då hade jag visst 600 kr i rabatt från Försäkringskassan, JIPPI!! =)

Nu blir det att fixa mat. Rökt lax med ris och romsås, mumsigt!
Skriver lite mer senare ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback