Lunchdate


Sötnosarna i väntan på maten =)

Hade en mysig liten lunch med Sofie och barnen idag. Ingen utav oss hade något skoj i kylen att äta till lunch så vi valde att ta en pasta med köttfärssås ute =) Ibland måste vi mamas unna oss lite lyx!
Så efter att spenderat förmiddagen fikandes hemma hos min darling, gick vi och hämtade Alfons på dagis och sen gick vi och åt.
Tyvärr så rymmer min mage ungefär 10 pastaskruvar och lite sås innan jag blir mätt. Hatar den här tiden i början. Man är hungrig så man tror man ska dö och efter att ha ätit några tuggor är man proppmätt. Men det är som dom säger, äta lite och ofta =)
Var en mysig avslutning innan vi gick hem för att ge lillkillen mat. Han åt massor och somnade ganska så snabbt efter det. Så jag har passat på och läst Cosmo som kom i posten idag. Men nu har han vaknat till så det är bäst att hämta honom för lite mys innan vi ska hämta pappa =)


Kommentarer
sofie säger:

vilka söta pojkar vi har! =)

2009-10-14 | 14:51:31
sofie säger:

vilka söta pojkar vi har! =)

2009-10-14 | 14:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback