Nu bär det snart av...

Idag är det en rolig dag. En dag med nya händelser. En dag hela familjen har sett fram emot. Men vart det bär av det låter jag vara en hemlighet ;-) Lite skoj måste väl även jag få ha. Och kanske, kanske berättar jag för er!

Morgonen började med lite sovmorgon idag, tack tack. Melle vaknade vid 5 och var lite pigg men efter en stund så valde han att somna om. Mycket uppskattat av sina föräldrar =) Så vi sov faktikst nästan till 8 idag, det behövs kan jag lova!
Nu ska jag bara fixa det sista innan vi far iväg i bilen. Blir en dag då vi är iväg, så jag måste se till att ha allt som behövs nerpackat.
Ska försöka att uppdatera lite under dagen som går. Tror att något inlägg ska kunna hinnas med ;-)

Önskar er en underbar start på helgen.
Be happy!


Kommentarer
faster säger:

Spännande!!! Jag tror jag vet, har för mig att ni nämde det i helgen som var...men berätta sen ;)!!

Pussar familjen G / R

2009-10-09 | 09:41:20
Bloggadress: http://minigustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback