Vad har hänt?

God morgon kära lördag!

Ligger FORTFARANDE i sängen men det är bara jag som är vaken. Älsklingarna ligger och sover som små grisar. Det brukar inte ske så här sent =) Det kan bero på att Melle var väldigt pigg kl 6 i morse och valde inte att somna om förän strax efter 8 =)
Så nu tar väl dom små godingarna igen sig medans jag håller på att hungra ihjäl. Köpte massor med god frukost igår när jag var på Maxi och handlade. Blir snart att i ren protest gå upp och slamra lite extra i köket så dom vaknar ;-)

Måste tacka så mycket för alla gratulationer som kommit under det senaste dygnet. Det värmer mitt hjärta kan jag lova =D
Ni är verkligen för gulliga!

Idag står det dop och middag på schemat. Agnes den lilla damen ska idag döpas. Hon blir stor idag =) Ska bli trevligt att träffa nära och kära. Dopet kommeer att vara i Landeryd, älskar den kyrkan. Har bara underbara minnen från den. Bla mitt eget bröllop och Melvins dop =)
Efter dopet ska vi hem till Ramona och Andreas på middag. Blir nog att titta på fotbollen med. Tror inte på mirakel men vi kan hoppas ;-)
Kanske kan få en liten tur i Evon också ;-) Jag hoppas verkligen på det, med tanke på att jag blivit lovad!

Nu blir det frukost med mina älsklingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback