Välkommen oktober!

Har farit hem till mina föräldrar för lite fika och "sova i vaket tillstånd". Efter lite kaffe så blev det faktiskt bättre =) Känner mig något piggare och gladare. Har varit glad hela tiden men idag är jag extra glad.
Har för första gången varit inne i vårat nya hus. Sniffat husdoft och jag lovar att den är underbar =D

Idag är det även första riktiga höstdagen. Det har blivit oktober och då tycker jag att det verkligen är höst.
Nu kan man ta fram vantar, mössor och tjocka jackor utan att känna att det är för tidigt. Och det är ofta en fin start på oktober.
Det är nu som träden står i glödande färger och luften är härligt frisk och krispig. Och så som solen skiner ute nu är det härligt höstväder.
Men det går fort, snart har alla löven fallit och det är bara grått och trist ute. Då är det tur att det finns ljus att tända. Det är mysfaktor det =)

Nej nu kan jag inte sitta här mer.
Ha en fortsatt underbar höstdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback