Bilder från MUS!

Vilken trevlig kväll vi hade igår. Både jag och Sofie behövde komma bort lite utan barn. När man är hemma så många timmar själv varje dag, så gör 2 timmar utan barn att man laddar batterierna till max igen.
Tack för en super rolig tjejkväll gumman =) Det här gör vi om snart igen!


Sofie testade lite läppglans men tyvärr var det inget som fick följa med hem =)

 
Läppglanset som INTE fick följa med hem.


Det var lagom mycket med folk på VIP kvällen. Eftersom butiken är liten så går det inte in hur många somhelst. Men vi var nog inte mer än 50 personer.

Det bjöds på snittar med kaviar på och röd vin eller alkoholfri cider till oss som inte kan dricka. Vinglasen var riktigt snygga, var nära att fråga om jag fick köpa 8 st. Men kanske inte är så kul att bjuda på vin i glas som det står MUS på =)

Kom hem med lite saker också, svårt att inte göra det ;-) Blev ett nytt rouge, ett rosa. Har använt lite solpuder på kinderna hela sommaren men nu tycker jag att det börjar se lite fel ut. Passar när man har lite färg i ansiktet.
Nu vill ja se sådär härlig rosig ut om kinderna. Precis som när man varit ute en kall vinterdag =)
Köpte även en foundation och en pensel till den. Har inte haft någon på länge så jag slog till igår. Och sen fick en liten mörkblå ögonpenna följa med också. Den var sådär härligt murrig nu till hösten.
Fick även en fin väska när man handlade för över 500 kr. Alltid bra att ha med sig när man ska handla några liter mjölk. Bättre än att köpa en plastkasse =)

Nu ska jag snart ut på en liten walk med Sofie och barnen. Gäller att plocka fram vantarna, för jag tror att det kan behövas idag.
Njut av den här härliga höstdagen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback