Dags för lunch!

Sitter här och väntar på att pastavattnet ska koka upp.
Är lite ur form idag, tryckande huvudvärk och en trötthet som inte vill försvinna. Har sovit så dåligt inatt, skulle behövt amma innan jag la mig. Så det slutade med ömmande bröst. Blev två panodil och ett hopp om att Melle snart skulle vakna. Som tur var somnade jag om till slut, för han vaknade ca 3 timmar senare =)

Blir en dusch sen och efter det hoppas jag på att komma lite mer till liv. Måste nog ta mig ut i luften en sväng med, behöver handla lite. Så en promenad till Netto blir det nog!?
Nu måste jag ta och hämta min son som går fram som en bulldozer här hemma i lägenheten =) Han har blivit en snabb liten rackare ;-)
Happy måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback