De små grynen

Hoppsan, jag slumrade visst till en stund. Har inte blivit någon bra sömn inatt, mycket mardrömmar tror jag!? Annars har dom nya kvällsrutinerna börjat att ta sig. Så nu börjar vi gå åt rätt håll =)

Är en härlig lördag idag. På schemat står kalas =) Lille Alfons fyller hela 2 år idag, Grattis grattis lilltrollet =)
Så efter att Christian kommer hem från J i eftetrmiddag så drar vi iväg till Fam Lööke. Blir ett litet mysfirande tillsammans med Fam Svensson/Dahl. Så alla småbarn kan leka och stoja ihop, det är livet det!
Men så fort lillkillen vaknat blir det lite mat och sen ger vi oss ut på en liten promenad. Skönt med luft och vara ute när solen skiner från en klarblå himmel =)


Efter många månader med MÅNGA försök till att fota dom små gaddarna lyckades jag igår =) Lovar att det är små huggtänder ;-)

Nu blir det att börja fixa lite med luchen, så den är klar för snart vaknar min lille älskling.
Happy lördag min vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback