En lång dag!

God kväll på er!
Tror det nästan är första gånge som jag sitter ner hemma på hela dagen, om man bortser från frukosten.
Tog bussen ner till stan för att kolla kavajen till Melle på fm. Tyvärr fanns den inte inne och dom visste inte om den skulle komma in heller. Så det blir att beställa den från nätet ikväll!
Efter det blev det en kopp kaffe hemma hos mamma och pappa. Melle fick lite god fruktpure av mormor också. Det tyckte han var gott kan jag lova. Efter maten "dansade" han och mormor lite =) Eller mormor dansade och Melle satt i stolen och tittade på med ett stort leende på läpparna. Han älskar sin mormor han ;-)
När vi kommit hem efter det. Så skulle hela familjen ha lite eftermiddagsmys innan älsklingen skulle iväg och ha J. Men då ringde gulliga Sofie och frågade om vi inte skulle komma bort och ta en fika. Och det sääger vi ju aldrig nej till ;-) Så vi tog alla tre en skön promenad hem till dom.
På vägen dit träffade vi farmor. Tyvärr så sov Melle så han fick inte se henne men farmor var nog bara glad över att få se honom =)
Och efter en fikan och lite beställning av smycken så var jag tvungen att åka och fixa några ärenden. Så att gå hem och bara mysa som vi hade planerat blev det inte. Men men vad gör det, ibland blir det så.
Tycker bara det var lite jobbigt med tanke på att Melle inte är helt 100 % än. Vill inte spendera hela dagar borta innan han är helt frisk. Men som sagt ibland blir det inte som man planerat.

Har vilken fall somhelst haft en trevlig dag. Om man bortser från besöket på stan, som inte resulterade i något inköp =(
Nu måste jag verkligen äta lite men jag skriver lite mer under kvällen.
På återseende mina bloggisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback