Fixar håret på mormor!


Världens gulligaste mormor får lite hjälp av oss idag =)

Just nu befinner jag och Melle oss hos mormor. Vi hjälper henne att färga håret. Eller jag hjälper till, Melle busar runt på golvet =)
Fick äntligen lite goda nyheter idag. Skönt att få det, varit en liten pärs den senaste tiden. Men ser vi ljuset och det är skönt =)

Snart blir det lite lunch och efter det ska vi bege oss en sväng in till stan. Måste leta present till kalas som vi ska på nu på lördag och sen ska jag titta på lite saker till Melle.
Just nu så leker Melle med sin nappflaska, allt för att den inte ska vara skrämande med välling i ;-) Blir annars att ha lite druvsocker på "tutten". Det ska visst funka enligt vissa?! Det som är bra är ju att det inte är farligt för småbarn. Vanligt socker ska man ju gärna undvika in i det längsta.

Nu är det dags att fly till min lilla son innan han river vardagsrummet för mina föräldrar =)
Njut av denna härliga dag =)


Kommentarer
Sanna - saos.blogg.se säger:

svar javisst är han fin! ^^ världens snällaste också (men det säger väl alla om "sina" hundar :P hehe)



bebis förväntas dyka upp kring den 30 november. skulle vara rätt roligt om den kommer precis då eftersom min lillebror fyller år då! :D

2009-09-17 | 15:38:32
Bloggadress: http://saos.blogg.se/
Sanna - saos.blogg.se säger:

Hej hej! Nu är tävlingen du deltog i avgjord och den lyckliga vinnaren avslöjas här http://saos.blogg.se/2009/september/vinnarna-av-tavlingen.html !



Där kan du läsa mer, samt buda på en skugga i färgen petal vid intresse! Fler tävlingar kommer inom kort. Kram kram

2009-09-17 | 17:40:41
Bloggadress: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback