Förbered för en lattehöst!

Igår handlade jag en mugghållare till vagnen från internet. Har varit på jakt efter en sådan hela sommaren. Smidigt när man handlat något att dricka, typ en latte ;-) Brukar ju bli ett par sådana i månaden. Men även bra att ha en vattenflaska i.
Och igår fick älsklingen i uppdrag att handla varsinn termosmugg. Också något som jag velat ha en längre tid. Men jag har inte hittat någon jag gillat. Vill nämligen inte ha någon i stål utan någon som är lite färgglad.
Så snubblade jag över några på  Åhllats hemsida, blev lite kär faktikst. Och eftersom älsklingen hade föreläsning på stan igår fick han fixa två stycken på lunchen =)
Meningen är att jag mest ska ha den hemma. Hinner sällan dricka upp mitt morgonkaffe innan det svalnat. Och jag är inte förtjust i kallt kaffe.
Man har ju en del att fixa med på morgonen när man har småbarn och då är det lätt att kaffet blir ståeende. Men nu har jag hittat en lösning på det problemet ;-)

 
Den nya fina lattemuggen. Blev en invigning idag när vi var på promenad =)


Om ca 2 veckor kommer den och jag längtar ;-)

Nu har jag allt jag behöver för hösten. Mina promenader kommer nu att bli mycket trevligare!
Och nu ska jag plocka med lite tvätt. Bäst att passa på medans lillprinsen sover.




Kommentarer
Angelica säger:

En sån hållare ska jag också köpa! Guld värt när man vill dricka kaffet på språng med barnvagnen:)



SV:

Jag kan lova att dom inte hade någon smsbiljett. Två vuxna människor som klart och tydligt var "social-fall" om man får säga så....

Och det är en annan sak om man har en barnvagn man inte vågar lämna. Annars gör man väl som alla andra - går på därfram?

2009-09-04 | 15:18:10
Bloggadress: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback