Godmorgon från oss!


Melle i pappas glasögon. Sötare kan ingen vara =)

Ja någon sovmorgon blev det då inte. Melle tyckte det var dags att gå upp vid 6.30 men vi kom inte upp ur sängen förän 7.00. Lite måste man ju få dra sig även om man har barn.
Trodde att lillkillen skulle somna om vid 8.00 ungefär, han var SÅ trött då. Och visst somnade han om och sov i ca 15 min. Det var då som slagborren drog igång. Så mycket mer sömn än då blev det inte för honom..

Blir att ta igen den sömnen ute sen. Ska nog ge mig ut och träffa Sofie idag. Kanske lekparken eller en lång skön promenad, vi får se.
Melvin brukar i vilket fall sova bra när vi är ute på förmiddagarna. Så jag hoppas att han gör det idag med!? Hoppas bara att solen tittar fram. Som dom lovat att den ska göra!

Nu ska jag ta mig en kopp te. Är lite sträv i halsen idag. Hoppas att jag hinner att stoppa en eventuell förkylning eller svinis???
Godmorgon på er och ha en skön start på dagen...

 


Kommentarer
Faster Milla säger:

Haha, klockren !

2009-09-01 | 14:53:23
Bloggadress: http://camillarudqvist.blogg.se/
Lisa säger:

Tack hjärtat!

Bra att du kallar honom Mellesork med ;-)

2009-09-01 | 19:38:22
Angelica säger:

så himla söt!! =)

2009-09-01 | 23:18:46
Bloggadress: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback