Godmorgon mamma!


Lite morgonbus är aldrig fel. Men att gå till attack på mitt öra var inte riktigt vad jag räknat med =)

Har haft em bra natt med mycket sömn. Men tyvärr har jag nog legat lite fel istället, är lite stel i nacken. Blir att ha polotröja och scarf på sig idag så man håller sig varm!
Melle kom in till oss på morgonkvisten och var hur pigg somhelst. Han ville inte sova utan bara busa runt i sängen. Blev lite nyp i näsan och ögat, en klapp på pannan och sen gick han lös på örat =) Så någon morgon där vi låg och drog oss länge i sängen blev det inte.
Vi har nu varit uppe och ätit grötfrukost och Melle har fått kläder på kroppen. Nu ska bara jag fixa till mig innan vi ska ut på en förmiddagspromenad med Sofie och Agnes. Tror att jag behöver det =)

Ha en härlig start på denna soliga onsdag!


Kommentarer
Andreas säger:

Tack själva för en härlig kväll, hoppas vi syns snart igen! Kramar

2009-09-16 | 10:46:45
Sanna - saos.blogg.se säger:

aaaw vad mysigt! längtar tills min bebbe kommer så jag kan morgonmysa sådär ^^

2009-09-16 | 23:47:57
Bloggadress: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback