Här har vi haft fedagsmys!

God kväll på er!
Har varit en dag utan mycket bloggande men jag har nog varit på farande fot hela dagen.
Först lämna kostymen till älsklingen på jobbet, sen hem till mina förldrar och äta lunch. Efter det iväg och storhandla...utan Melle =) Blir lite smidigare då. Och efter det fika för att sedan åka och hämta älsklingen på jobbet, köra hem mina två älsklingar. Åka och hämta bror och sambo och köra in dom till stan och sen ÄNTLIGEN hem.
Där väntade Mr Mikie =) Var SÅ länge sen jag såg honom, han har varit saknad här hemma.
Så vi har avnjutit en super god middag bestående av vitlöksgratinerad hummer till förrätt. Och till huvudrätt vitlöks och chilifrästa scampi med pasta. Blev väldigt mätta av det kan jag lova ;-)
Efter det blev det verkligen slapp i soffan, tittandes på någon gammal film. Ingen av oss orkade att röra på sig, utan vi låg verkligen helt utslagna. Tur att man har en så stor soffa så alla får plats.

Så nu blir det sängen, känner att jag behöver sträcka ut magen. Är lite för mätt idag.
GoD nAtT på er och dröm sött!

Och till kommentaren om att jag skulle vara gravid så är svaret brist på sömn =) Blir lätt så när man har små barn som inte vill sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback