Home

Just nu så har jag hängt upp en maskin med tvätt och plockat ur diskmaskinen. Så jag ska sätta mig en stund nu och bara ta det lugnt.
Melle har nu somnat i sin säng. Hoppas att han kan sova en stund. Han har bara sovit ca 1 timme på hela dagen, vilket är lite för lite. Tror att han blir lite täppt när han ligger ner, så nu fick han lite extra stöd för huvudet.
Så det kanske slutar med att jag också somnar till i soffan nu. Skulle behöva vila lite extra ifall natten kommer bli lite jobbig. Men som tur har dagen varit riktigt bra, inget gnäll. Och den lilla skitfebern han hade i morse har nu gått ner lite. Så jag hoppas verkligen på att det här är något som snabbt ggår över!?
Blev tyvärr ingen stund ute i friska luften idag. Regnet öser verkligen ner ute. Trist men höstigt värre...

 
Lillhjärtat sover. Härligt att titta på...

Nu ska jag ta och krypa upp i soffan och bara mysa en stund.


Kommentarer
Faster säger:

Så söt man får vara då..:)!!

2009-09-04 | 09:22:20
Bloggadress: http://minigustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback