Jag testar just nu


Nyhet på Apoteket från CCS!

Igår var jag en snabb sväng på Apoteket och såg då att dom börjat med en ny serie hudvård för ung hy. Den går vid det tuffa namnet Demons & Angels.
Den innehåller delvis Trollhassel som är uppstramande för huden. Och jag måste säga att den känns och ser lite friskare ut. Har bara använt den två ggr men känner att huden känns renare.
Om det nu fortsätter så här bra så blir det att köpa både ansiktsvattnet och dagkrämen. Och det som är bra är att det är billigt med =) Fick ge ca 65 kr för rengöringsskummet och jag tror att ansiktsvattnet ligger på ungefär samma pris.
Så har du litee oren hud som lätt blir fet och inte vill lägga dyra pengar på daglig rengöring så rekomenderar jag er att testa den här serien. Och just nu så har dom ett bra erbjudande på produkterna. Köp två och få ett lipgloss på köpet. Och det är ifrån samma serie!

Nighty nighty kära vänner ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback