Lördags morgon

Hej och hå, här har vi stått i. Vi har städat hela lägenheten, gäller att passa på när Melle sover ;-) Och nu går tvättmaskinen med.
Fast nu är det skönt när det är gjort, man känner sig lite duktig. Så klapp på axeln till både mig och älsklingen =)
Resten av lördagen bjuder inte på så mycket. Ska åka iväg och handla lite. Passar på att ta en sväng förbi huset med, lite måste ha hänt. Nu kanske dom har gjutit grunden, hoppas!!??

Nej nu blir det lite mat i magen oxh sen ska jag nog fixa till mig lite mer. Kanske ska se lite anständig ut =)
Önskar er en happy lördag!


Kommentarer
Tant Ulrika säger:

Vad trist att du fått "dåligt bemötande", ej fått vad du betalat för från den butiken. Låter inte alls ngt vidare..Men jag har aldrig hört ngt illa om dem tidigare o jag har själv aldrig haft ngr problem då jag beställt från dem. Har alltid fått vad jag beställt o det med expressleverans..så tyvärr kan jag inte hålla med om det MEN jag har full förståelse för dig o tycker somsagt att det är jättetrist!!

2009-09-12 | 11:07:39
Bloggadress: http://uj76.blogspot.com
Angelica säger:

Men gud så tråkigt! Jag tävlar ju bara nu om ett presentkort så om jag inte vinner har jag inte förlorat ngt =) phu



Får se vad som händer....

Hoppas ni får en kalaslördag!! kramar

2009-09-12 | 11:30:01
Bloggadress: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback