Lovely day!


Så söööt =)

Spenderade en trevlig eftermiddag med min kära Ramona. Vi hann med att äta lunch och lite shopping. Som vanligt med andra ord ;-)
Blev en lunch på gamla hederliga Steves. För mig är Steves där man spenderade dagarna efter skolan när man gick på gymnasiet. Eller håltimmar eller kvällarna eller helgerna....ja ni fattar.
Har nog inte varit där på säkert 2 år. Och jag minns hur god mat dom hade. Levde ett tag på deras klyftpotatis med dipp =) Men idag blev det en bagle med skagenröra och sallad, riktigt gott.
Måste gå dit snart igen, då blir det kyckling kan jag lova =) Kanske blir en bio snart och då är det perfekt att äta där!
Melle fick också lite att äta. Killen i kassan tyckte han var så söt så han fick lite börd och gurka att tugga på. Det är bra service det! Och han verkade tycka det var gott. Han åt mycket men tyvärr så sög han nog ut vattnet ur gurkan. Var inte så glad i att äta upp den ;-)


En glad liten kille skrattade ikapp med tjejerna vid bordet brevid. Han är så otroligt söt =D


Dagens sötisar!

Efter lunchen hann vi med lite shopping på hm. Kom hem med en tröja och en väska som jag tittat på hela våren. Nu var den på rea så jag slog till. Glad att jag hade is i magen och väntade =)
Tack min lilla sötnos för en trevlig eftermiddag. Det här gör vi om snart igen!

Nu ska jag dricka te och äta ett kinderägg. Det var nog evigheter sen jag åt ett sådant men jag fick ett sådant sug idag =)
Ha en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback