Man ska lita på sin instinkt!

Ja det var som vi befarade, Melle har öroninflamation. Och den är dubbelsidig också. Så det var ju tur att vi INTE fick träffa en doktor igår när vi ringde och bad om det. Barn under 2 år ska vara prioriterade att få träffa läkare men det var ju ont om tider igår eftermiddag på vårdcentralen.
Kan lova att jag var förbannad idag och om jag var förbannad så är det inget mot vad Christian var. Man blir lätt lejonmamma när sådana här saker händer. Och jag hoppas att det är sista gången jag behöver känna mig så här rutten rent ut sagt!?
Men nu har vi fått Kåvepennin som han ska äta. Och nu hoppas jag verkligen på att han blir bättre snart. Hostan som blev värre idag, nästan kruppvarning på den. Den har också blivit bättre.

Tack till farmor och Tomas som vi var och fikade hos idag för den fina presenten. Melle fick en ny förpackning med badleksaker. Och i den påsen låg Rolle, pappa giraff.
Ni kommer väl ihåg att Melle tappade sin lilla giraff Raffe förra veckan. Och av Sofie i lördags fick vi Roffan, Raffes tvillingbror =) Gissa om han är glad nu, som har både en stor och en liten giraff ;-) Kan lova att vi har världens bästa farmor och farbror Tomas!


Pappa giraff och hans son ;-)

Nu ska vi äta lite mat här hemma. Har gjort en riktig mumsig fläskfilegryta, till det lite pasta. Gud vad hungrig jag är, kommer smaka himmelskt!

Happy lördag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback