Mina ladies!


En bra bild tagen i motljus =) Tänkte mig inte helt för när jag tog kort. Skyller på att jag är lite ur balans!

Har haft en härlig eftermiddag ihop med tjejerna. Vet inte om Melvin kände sig lite utanför som enda kille!? =)
Vi åt och förbannade osten som inte gick att hyvla. Men vad gör det när man har trevligt sällskap.
Även om inte Emelie var på topp när hon kom så verkade hon lite gladare när hon gick härifrån. Är väl det man har vänner till, för att muntra upp varandra!?
Vi hade en massa girltalk och skratt. Precis så här jag ville spendera den här dagen. Och om någon vecka kanske det blir en tjejmiddag i Åtvid. Då är Emelie och Mollie själva, perfekt ;-)

Nu är det dags att börja skala lite potatis till middagen. Älsklingen är och hämtar ut våra tradera vinster. Finfina Lexington tabletter, som ska invigas i huset =D
Bye bye så länge!

 


Kommentarer
Sanna - saos.blogg.se säger:

Kul att du är med och tävlar och lycka till nu! ^^ kram

2009-09-14 | 20:32:50
Bloggadress: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback