Nu tar jag mig i kragen!

Nej dags att skaka liv i mig själv känner jag. Har legat däckad inne i sängen hela eftermiddagen. Huvudvärken bleev inte mycket bättre men för att toppa det hela blev jag illamående.
Så när Melle somnade efter lunch tog jag ett bad, gick in i sovrummet och öppnade upp balkongdörren och la mig och sov. Känner mig lite bättre, huvdvärken har avtagit nästan helt. Men illamåendet det består lite grann, även om det är bättre.
Tänkte att jag ska ta och bli lite människa nu. Maria kommer hit och fixar håret på oss snart. Det är dags för höstförändring nu =)
Och kanske känner jag mig lite piggare efter det. Jag hoppas på det!?

Önskar er en härlig måndagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback