Snorigt litet hjärta

Vaknade av att vår så vanliga lilla solstråle var lite snorig och hostig. Inget skoj att höra men han är inte hängig eller slö. Det är skönt i vilket fall.
Så nu droppar vi små Rennäsans droppar i näsan för att hann ska slippa det värsta snoret. Och febern den håller jag också koll på. Man vet aldrig när dom är så små!?
Var därför som jag ringde BVC förut, för att kolla lite. Men allt är lugnt och just nu verkar han bara ha fått någon liten höstbacill. Kan vara från pappa som varit lite snorig. Men tycker att alla är lite snoriga och hostiga för tillfället.
Håller tummarna för att det inte blir så mycket allvarligare.

Blir nog en sväng till lekparken i eftermiddag för en liten date med Sofie. Melle får tyvärr ligga nerpackad i vagnen. Tycker det är bra för honom och komma ut och få lite frisk luft. han är ju inte så sjuk så han måste ligga inne. Men upp ur vagnen kommer han inte, så någon guggning blir det tyvärr inte =( Blir att leka massor med Alfons istället och det är ju minst lika skoj =)
Nu ska jag äta lite lunch och hoppas på att lillkillen kan sova en stund.


Kommentarer
sofie säger:

han kan ha fått en dagisbacill av alfons. agnes är med snorig. tacka vet jag renässans och näsfrida!

2009-09-03 | 12:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback