Tystnad här hemma

God morgon på er! Hoppas att ni vaknat upp till en härlig myssöndag, det har vi gjort =) Vi har inte gjort många knop extra denna morgon men det är ju SÅ det ska vara på söndagar!
Vaknade i morse av att regnet slog mot rutan. Är väldigt härligt att höra när man vet att man inte behöver gå upp och ut i det =) Så jag och älsklingen bara låg myste och pratade. Sällan man får göra det när man har småbarn ;-)
Sen åt hela familjen frukost ihop. Melle fick lite gröt med mosad banan. Han var helnöjd kan jag lova =) Och efter det blev han så trött så han nästan somnade i sin stol =)
Och just i detta ögonblick sitter jag och älsklingen i vardagsrummet med varsin dator och dricker en kopp kaffe. Ingen tv och ingen radio är på. Det är total tystnad här hemma! Skönt att slippa en massa ljud ibland.
Det hela kanske handlar om alla lära sig att tycka om tystnaden?!

Nej dags att dricka upp kaffet och sen har jag ett ärende att fixa. Tänkte åka iväg och göra det själv, så Melle och pappa kan vara själva hemma och leka lite =)
Trevlig söndag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback