Ur balans!

Usch önskar jag kunde skaka av mig den här känslan. Är en en tung sten jag går och bär på i mitt bröst. Önskar att den släpper snart, mår inte helt bra av det här!
Så just nu är jag inte helt 100 % mig själv. Känner mig som i en dimma ibland. Vill bara att allt ska va som det ska vara men just nu är det inte det!
Allt jag vill ha är bra svar, och jag hoppas att jag får det!?

Jag försöker att fortsätta som vanligt, jag MÅSTE. Om någon måste vara stark så är det jag. Andra har rätt att vara nere och må dåligt. Men om jag gör det så blir inget bättre!
Och för Melles skull, han mår inte bra av om jag gräver ner mig. Och det ska jag inte! Han är mitt allt och tillsammans är vi starka! Och den styrkan skänker vi till dom som behöver den mer än oss!! Jag önskar och hoppas att den går fram!?
Vi får göra det bästa av vår vardag och försöka ha det som vi alltid har det. Även om det är svårt så måste vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback