Välling - premiär ikväll!

Nu är det inte många minuter kvar tills Melle ska få testa välling för första gången. Har inte för höga förhoppningar på att det ska gå så bra men lite hoppas jag allt =)
Så idag har jag hört lite med Sofie vad hon tycker och om hon hade några råd. Och lite hjälp fick jag allt!
Vi flyttade fram gröten till samma tid som vi åt. Var för ca 1 timme sedan och nu ska jag värma på lite välling och se vad han tycker om det. Han börjar bli ganska trött så han ska få den i sängen. Är ju ungefär samma tid nu som när han brukar lägga sig.
Håll tummarna för oss nu att det går ganska så bra. Och att natten blir lite bättre än igår ;-)

KRAM på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback