Al`a Lexington

Blev en liten favorit i repris på förmiddagen idag. Ännu en sväng på stan med Sofie =) Vi ångrade ju oss att vi inte köpte allt på en gång igår. Men nu fick vi istället ses igen och det är ju aldrig fel!
Fick även vara barnfri, lyx. Att gå på stan UTAN barnvagn är riktigt skönt. Är ungefär som att bli av med magen efter en graviditet. Allt går mycket smidigare och man är inte i vägen för någon.
Melle och pappa var hemma och busade massor. Dom passade även på att sätta i dom sista barnspärrarna i köket. Så nu ska nog våra kastrullådor få vara ifred ;-)

Köpte i allafall på mig två oljelampor från rean. Två till prisset av en =D Kommer att få pryda altanbordet sen när det är inköpt. Vi tittade på ett igår som föll oss i smaken och med matchande plädar kommer dom här godingarna att göra sig fint.
Är nog som många andra ganska såld på Lexington. Behöver inte jämt vara äkta, utan stjärnor, vitt, blått, rött i marint tema funkar det med.


Kommer matcha fint med plädarna i samma mönster =)

Ska nu ta mig en kopp te och bara njuta av lugnet. Melle sover sin eftermiddagsnap och älsklingen spelar lite COD på PS3. Har köpt mig en tidning som jag funderar på att bläddra lite i. Gäller aatt samla kraft och ork till kvällen ;-) Då är vi bjudna på middag hos Ramona och Andreas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback