Du & jag min älskling ♥

"Christian, jag vill älska dig, dela glädje och sorg med dig och vara dig trogen tills döden skiljer oss åt."
Mäktiga och stora ord, som jag har fått säga inför våra nära och kära. Den största dagen i mitt liv och kanske den dagen då jag verkligen började leva!
Vad jag inte skulle ge för att få uppleva den dagen igen. Men den spelas om och om igen i hjärtat mitt.


Puss älskling!

Härom kvällen pratade vi om när vi träffades. Om man tänker efter så är det helt fantastiskt att just vi två fann varandra. Jag är en person som tror på ödet, att det som sker sker för en anledning. Och jag tror att det var mening att just våra vägar skulle korsas där i bowlinghallen...av alla ställen =D
Just den kvällen minns jag allt, precis som det var igår. Jag kommer tillochmed ihåg vilka underkläder jag hade på mig =) Sjukt med tanke på att jag inte minns visa saker som hände för 2 veckor sedan.
Men där och då träffades jag rakt in i själ och hjärta. Är därför jag kan komma ihåg varenda liten detalj den kvällen!


Varje gång jag hör den här låten så tänker jag på dig. Den är tagen från det innersta i mitt hjärta. Om du ens förstår hälften av hur mycket jag älskar dig ♥

Från dag ett har du stöttat mig i alla beslut. Vi har gått igenom upp- & nergångar ihop men vår kärlek har bara blivit starkare. Att dela mitt liv med dig är det jag vill göra. Kommer ALDRIG lämna din sida!
Vår kärlek har gett mig det underbaraste i världen, Melvin och snart Milton. Våra prinsar är beviset på vår kärlek till varandra.


På bröllop för snart 1 år sedan!

Älskade dig då, älskar dig nu och jag kommer ALLTID att älska dig.


Kommentarer
s säger:

gud vad fint. ni är så vackra ihop tycker jag. och du, vi har filmen =)

2010-04-28 | 11:05:54
Lisa säger:

Ha ha, den där förbaskade filmen =D

Tycker vi kör en middag med "videokväll" framöver ;-)

Kramar mina underbara vän!

2010-04-28 | 11:14:58
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback