Guldkant på tillvaron!

Hej hej, ett tidigt inlägg men Melle leker på i hallen och skrattar högt. Finns inget härligare att höra =D Min kära man ligger brevid mig i soffan och tittar på barnprogram, livet som småbarnförälder är bra härligt!
Vaknade av en kille somm pratade och skrattade som en tok inne i sin säng strax innan kl 6 imorse. Inte var han intresserad av att somna om, så vi gick alla upp och myste lite i soffan. Efter en stund var det full fart på Melle, ingen rast ingen ro. Han leker runt med sina leksaker och är hur glad somhelst.
Själv sitter jag tittar på och känner lyckoruset i kroppen. Det är svårt att känna någon trötthet eller "bitterhet" över att vara vaken så tidigt. Jag får uppleva underbara stunder. Hur kan man tycka det är trist att jaga en tokunge genom huset som tagit skorna vid dörren =D Höga skratt som fyller hjärtat med värme och kärlek. För MIG är det en gåva att uppleva det här!

För några minuter sedan började Pingu på tv. Och direkt fick vi sluta och leka och sätta oss i soffan och titta. Melle tycker det är SÅ roligt. Han skrattar och "pratar" för fulla muggar. Ibland tar han sig ner från soffan och ställer sig och dansar. Glad musik gör honom verkligen danssugen =D



Blev tyvärr inget mer inlägg igår, sorry. Valde att ha mys med min underbara familj istället. Vi åt gott, lillkillen badade och skvätta ner både mig och badrummet, soffmys och sedan somnade en trött liten kille i sängen.
Jag och älsklingen fortsatte att mysa och titta på fotbollen. En mycket mysig avslutning på kvällen =D


Melles nya skor som troligtvis kommer invigas i sandlådan idag. Milton fick sig ett par mysiga tofflor att ha när han blir lite större.
Tack igen mamma =)

Dags att inta golvläge igen och leka med min lille solstråle. Sen blir det frukost och ut och leka lite. Ska väcka hela grannskapet tror jag. Nej inte riktigt men vi kör en slow start. Ingen stress....

Enjoy YOUR morning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback