Lek & bus!

Här hemma pågår det full rulle. Melle springer runt i hela huset och "pratar". Ibland säger han titta och pekar på något. Eller så ropar han högt mamma eller pappa =D En fröjd att se och höra!
Han har även börjat att räcka ut tungan. Många barn gör nog det när dom är mycket mindre men inte Melle. Han har nyligen börjat att imitera när man gör det och det är så skoj att se =) Förut räckte han ut tungan till pappa genom fönstret.

    
Min lilla stjärna, du är stor och duktig. Tror inte du anar hur stolta vi är över dig!

Älsklingen målar just nu mitt lilla fynd jag gjorde i veckan. En pidestal för 40 kr på Myrorna. Ja mycket fynd kan man göra bland porslin men även 
heminredning. Det är min pidestal ett bevis på.
Ska köpa lite spetsband och sätta runt kanten sen kommer den bli så fin med en
ram på. Får nog flytta in i vårat sovrum, känns så nu i allafall.
Så fort han är klar med målningen ska jag ta och hämta mitt paket. Är så sugen och se på alla saker jag beställde. Mycket av det har varit restat i flera månader, så jag har lite glömt bort vad jag beställt.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback