Ljusrosa drömmar


Som en liten bakelse =)

I maj nalkas årets första av två bröllop. Då min käre svärfar gifter om sig =D Ser vi verkligen fram emot ♥
Jag är redan nu på jakt efter en klänning att ha på mig. Kommer precis ha fått Milton, så den måste vara ammningsvänlig ;-) Men sen vill jag ha lite som döljer mammamagen som jag kommer att ha kvar. Vet inte heller hur min mage kommer att vara. Kanske har ett stort bandage också?! Vem vet...

Såg i allafall att Gina fått in den här godingen. Hur söt är inte den! Älskar färgen och modellen och en kostar den inte allt för mycket. Eftersom det inte kommer bli ett stort ståhej bröllop kan man ju inte klä upp sig till tänderna. Och den här klänningen blir lagom sofistikerad tycker jag. Blir att ta en koll på den imorgon efter vi varit på sjukhuset. Lika bra att slå till om den är bra, för annars lär den nog vara slut inom en snar framtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback