Packa pappas kappsäck!

Solen skiner ute, hade räknat med gråa moln och regn så jag är på bästa humör =) Små saker gör mig glad nuförtiden. Det gäller att uppskatta det lilla i tillvaron. Det är ofta vackrare än man tror!

Hade tänkt att packa BB väskan idag. Men insåg snabbt att alla Melles bebiskläder ligger ute i förrådet, högt upp där jag inte når. Så jag får vänta med att tvätta kläderna tills ikväll när älsklingen kommer hem. Han kan ta ner kartongerna åt mig =) Får packa ner allt annat innan, har ju papper och lite annat som måste med. Lika bra att fixa det nu, för man vet aldrig vad som kan hända.
Hittade en body som jag köpt till Milton i storlek 50. Så liten den var, kan inte komma ihåg att Melle varit så liten. Men tiden går snabbt och man glömmer lika fort. Härligt att bli lite "påmind" om hur små dom kan vara =) Längtar så det nästan gör ont efter lille pyret. Kom till oss NU!

Melle har somnat nu, så jag tänkte göra honom sällskap. Idag vaknade han strax innan 6.30 och efter att ha själv sovit oroligt inatt behöver jag ta igen lite sömn. Gäller att fylla på sömnkontot!
Efter lunch ska vi iallafall posta en kniv vi fick såld på Tradera i helgen. Trodde jag aldrig med tanke på att den är närmmare 6 år men det gick. Och fick ett bra pris för den =) Nu har vi nämligen alla knivar vi behöver från Global. Gick ju att fynda på Netto förra veckan, halva priset mot i vanliga butiker. Och jag som älskar att laga mat vill ha bra verktyg i köket. Och knivar är lite av A & O, i ett kök. Men sen är jag nog skadad av min pappa som jobbat som kock =D

Later bloggisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback