Pricken över i!

Hämtade min klänning på Gina igår. Passade även på att fynda smycken. Dom hade 50 % på halsband och örhängen som jag tittat på under våren. Så självklart slog jag till och köpte dom =) Tror dom kommer passa perfekt till klänningen.
På tal om den så tror jag att jag måste byta till en storlek större. Den är nämligen väldigt smal och ingen stretch i tyget. Vill inte se ut som en stoppad korv. Så att gå upp en storlek blir nog bra. Får inse att jag ska ha barn ca 7 dagar innan =)

 
Tror det kommer bli riktigt snyggt till känningen. Annars blir det bara örhängena, ifall halsbandet blir "för mycket".

Kom självklart hem med något litet till Milton med =) Ska köpa något nytt åt honom, annars är det bara ärvda kläder från brorsan som han kommer ha. Men dessa två små mössor måste han ha, så han inte blir kall om huvudet.
Glömde att berätta att vi såg KLART & TYDLIGT på UL i onsdags att det är en kille. Förra gången var det pellevippen som syntes tydligt. Den här gången visade han så fint upp sin lilla nötpåse för oss =) Både jag, älsklingen och Kajsa kunde inte låta bli att skratta.


Söta små mössor.

Nu ska jag och Melle leka lite. Han har mer och mer börjat att sova enbart på förmiddagen. Eftermiddagarna går mest åt till lek och bus. Kan hända att han somnar ca 40 min vid 17.00 men det är inte vanligt.

Det är FREDAG och MYS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback