Snart ses vi

Idag fick vi besked om vilket datum som kejsarsnittet ska göras. Det kommer att bli den 12 maj i Norrköping! Skönt att äntligen ha ett datum, nu ser jag ett slut & en början. Ett slut på graviditeten som började på värsta sätt med illamående. När det sedan gått över kom problemen med magen. Och jag fick diagnosen Ulceriös kolit. När det sedan blivit bra kom kampen om snittet. Jag blottade mitt innersta för främmande människor som inte verkade förstå. Men med världens underbaraste man vid min sida. Som stöttade och gav mig kraft att orka kämpa vidare. Tillslut lyckades vi att ihop få ett snitt. Är dig evigt tacksam Christian för att du funnits vid min sida ♥ Älskar dig nu & föralltid.
Nu har vi fått en tid och jag kan se början på ett nytt liv. Milton som jag levt med i 9 månader men inte träffat. Att äntligen få se dig, lukta på dig och älska dig resten av livet.
Att få börja det nya livet med 2 barn. Vi blir en ny familj, med nya utmaningar. Och jag längtar ihjäl mig! Känner att alla bitar i mitt livs pussel faller på plats. Lyckligare kan ingen vara....

Det finns dock ett litet moln på den annars så blåa himmlen. Den 15 maj ska min svärfar gifta sig. Jag är lite rädd för att jag inte ska kunna delta. Vill självklart vara med och kommer kämpa för det. Men tänk om jag inte kan eller orkar??!!
Imorgon kommer en från förlossningen att ringa mig. Ska se om jag kan flytta fram tiden till början av veckan, runt den 10 maj. Har jag två extra dagar att bli bättre på. Har ju ingen aning om hur länge jag kommer att få vara kvar på sjukhuset!? Kanske inte alls kommer att vara pigg efter snittet. Man kanske inte kan röra sig för man har så ont eller pga andra orsaker. Men jag håller tummarna och i vilket fall så vet jag att den 12 maj är det längsta vi kommer behöva vänta =D

Kram!


Kommentarer
Angelica säger:

Härligt med datum! Grattis!!

Håller mina tummar för att du ska klara av att gå på bröllopet sen också! Om inte, så tror jag nog att svärfar har lite överseende ;)

Kram

2010-04-26 | 20:08:11
Bloggadress: http://aimeesmom.blogg.se/
sofie säger:

hoppas man får komma och hälsa på dig på sjukan. annars får jag sätta på mig sjuksköterskeuniformen! =) då borde de ju funka.. eller?

2010-04-27 | 06:22:32
Elin säger:

Härligt! Då är det inte många dagar kvar tills du har det lilla knytet i famnen. Kram från Kholm

2010-04-27 | 07:22:42
Bloggadress: http://barnochfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback