Spegel spegel..

Igår fyndade jag mig en spegel för 99 kr. Perfekt till min byrå i vardagsrummet. Lagom stor och i samma färger som fondtapeten. Kunde inte bli mycket bättre =D
Nu ser inte väggen lika naken ut och en spegel trollar ju lite storleken på rummet med. Kanske inte blir så stor skillnad men något tycker jag allt.

 
Nu ska jag bara köpa två nya orkider och plantera om i den stora vasen.


Här ser ni hur fondtapeten speglar sig i spegeln. Ramen och tapeten matchar varandra perfekt.

Melle har nu somnat och älsklingen är iväg och hjälper Mikie med hans nya säng. Själv ska jag lägga upp fötterna i soffan och läsa nya Allt i Hemmet som kom i brevlådan idag.
Imorgon är det sista april, kan ni förstå att det är maj på lördag!? Hur sjukt fort har inte den här månaden gått!?

Ha en mysig kväll!


Kommentarer
sofie säger:

ser mycket fint ut!

2010-04-30 | 06:20:38
Anonym säger:

vilken snygg spegel. vill oxå ha. vart har du köpt den?

2010-04-30 | 07:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback