Tandsing bandsing

Efter kvällens insmörjning av alvedon i munnen innan läggning så både kände vi och såg den nya tanden i överkäken. Tror Melle har tre eller fryra tänder på gång samtidigt just nu. Tycker så synd om honom för nu har han fått nya tänder konstant i närmare fyra månader. Och det är inte en tand  åt gången utan flera samtidigt. Så jag förstår om han är gnällig, kan verkligen inte vara lätt.
Nu hoppas jag snart att tänderna tar ett litet break så han får vila munnen lite. Jag tror han skulle behöva det. Min tappra kille!

Hostan är mycket bättre idag, så nu hoppas jag att den sakta men säkert börjar försvinna. Tycker även att han är lite piggare med. Han blev lite trött på slutet av kalaset men då har han bara sovit lite mer än en timme på  hela dagen. Förmiddagsnapen hoppade han över. Med tiden hade jag tänkt att försöka få honom att enbart sova på eftermiddagarna. Men det tar vi inte just nu =)

Ska nu återgå till hockeyn, ser ju ljust ut men det kan snabbt ändras.
Ha en mysig kväll!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback