The good and the bad!

Solen skiner in genom fönstret och jag ska ta mig en kopp kaffe. En onsdag som ser ut att kunna vara perfekt men för mig är den blandad med både illamående och glädje. En jobbig klump i magen som jag bara vill bli av med. Hoppas verkligen att jag blir det idag. Annars kommer jag nog att bryta ihop!?

Om vi nu ska ta det roliga med denna dag så är det först och främst Sofies födelsedag =D Idag blir hon....nu ska vi se...var det 20?! ;-)
GRATTIS MIN ÄLSKLINGSTJEJ PÅ DIN STORA DAG!


Bilden på en mycket vacker "blivande" brud ;-) på mitt bröllop för 1 ½ år sedan. Hoppas hoppas på nästa sommar! Hör du det JOHAN??!!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!

Kvällen ska i allafall avslutas på bästa sätt. Med en liten middag ute och sedan bio ihop med älsklingen, Mike och Jonas. Blir att äta på Texas och sedan se 3D bio, Clash of the Titans. Ser verkligen fram emot att se film i 3D. Biografen är precis nybyggd med det och sedan sitta längst bak i sköna stolar. Jag ska njuta, kanske tillochmed fira om allt går min väg!?

Dags att dricka upp min latte och sedan hoppa in i duschen.
NJUT av en onsdag med SOOL =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback