Välkommen hem!

Idag har jag fyndat olivträd, 139 kr/st. Vi får se hur länge dom håller sig!? Enligt lappen kan dom bli 500 år ;-)
Har länge varit på jakt efter höga olivträd, så idag slog jag till. Måste få det lite ombonat utanför dörren. Med en sandlåda till tomt är det svårt att få den känslan =)
Hittade även krukor i svart som matchar huset för 70 kr/st. Perfekt pris så vi slog till och köpte dom med. Nu tycker jag att det känns riktigt trevligt att komma hem! Och bättre kommer det bli under våren och sommaren då tomten ska ta form.


Utanför dörren i vårsolen. Fina växter och en Melle som leker =)

 
Dom är lite "yviga" men jag ska läsa på lite vad som är bra att tänka på när man har olivträd. Hoppas lite på att kunna få skörda några små oliver =)

Nu blir det att plocka undan lite av Melles leksaker innan det är dags att fixa middag. Har ett stort lass med tvätt att lägga in med. Usch att det ska vara så trist. Har sorterat upp det i högar men ut från tvättstugan och ner i lådor och garderober tar visst tid. Kanske sätter älsklingen på att göra det under tiden som jag lagar mat ;-)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback