Air, lätt som luft

Mycket att lära i början.

Tidigare under kvällen levererades den. Min försenade födelsedagspresent, min nya dator. En Mac air.
Den är tunn, snabb och har alla tangenter...till skillnad från min förra ;-) Men den här ska inte Melle få tag i, nu blir det att ställa undan den när den inte används!
Än så länge är jag mer än nöjd. Den är helt underbar men det är något helt nytt att lära sig. Framförallt det här med bilder. En Mac är det bästa man kan ha när det kommer till redigering. Blir att läsa och lära innan jag ger mig på några större saker.

Blir att ta mig en kopp te nu. Började känna en jobbig känsla i halsen när jag var på gymmet. Hoppas att det inte är den där förkylningen som var och varannan människa går med nu?!
Efter det hoppar jag in i sängen och ser på starten av Erik och Mackan. Nu ska dom ta sig ann Gumball =D
Trevlig kväll!

Kommentarer
Tulin säger:

välkommen till en problemfri värld :)

Jag älskar min MAC också, mina söner är också MAC fans men kan aldrig övertala sambon att gå ifrån PC till MAC..Karlar !!:)

2010-08-31 | 09:54:48
Lisa säger:

Ja den är riktigt bra men det är något nytt att lära sig. Inget är som på min gamla dator ;-) Behöver jag hjälp så vet jag vem som jag ska fråga =D



Kram!

2010-08-31 | 14:00:58
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback