En fläskläpp

Mitt stackars hjärta trillade idag och slog i munnen. Det resulterade i en liten fläskläpp på överläppen. Gissa om mitt hjärta värkte!
Melle skulle slänga sig i sin säck men missade den lite och föll istället i golvet. Tur i oturen så slog han inte i så hårt men tillräckligt för att få ett jack i överläppen.
Det värsta när man slår i läppen är att det ser värre ut än vad det är. Kändes som om min lille prins tömdes på blod men det är väldigt utblandat med saliv.
Så hela eftermiddagen har jag och Melle legat i soffan och myst. Ibland har han velat gå upp och leka lite och då har vi gjort det. Han somnade även en stund på seneftermiddagen, behövde han.


En försiktig kille som bara ville sitta och mysa i soffan. Och jag sa inte emot, underbart!
Svullnaden hade lagt sig en del så det syns knappt att han är svullen, tur.

Mille är ovanligt pigg och glad men Melle är trött och somnade precis. Hoppas han får sova bra och inte får mardrömmar av dagens händelse!?
Nu ska jag njuta av kvällen med lite La liga, tända ljus och mysigt sällskap =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback