Hemma & vänder...

Ska snart ta bussen ner till stan. Blir lite mat och gott att dricka på stan med svärfar, svägerska och hennes kärlek. Mysigt men hoppas att vädergudarna är med oss!?

Kom nyss hem från en härlig dag med Sofie. Vi struntade i Barnens dag, ibland blir det inte som man tänkt sig. Men vad gör det, barnen hade riktigt skoj ändå =) Dom busade och skrattade som aldrig förr. Jag och min söta disskuterade livets stora frågor. Om vi kom fram till något??...nja det vet jag inte. Men ibland behöver man ventilera sig lite.

Dags att hoppa i några roligare kläder. Mammalek outfiten blir utbytt för något lite glammigare ikväll ;-)
Önskar er en trevlig kväll!!


Kommentarer
s säger:

tack för idag min bästa. vet inte vad jag skulle göra utan dig ibland. du är min klippa! puusssssssssss

2010-08-21 | 17:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback