Skaka hand

Godmorgon måndag. En ny vecka tar sin början men snart är det fredag igen ;-) Har en ganska blank vecka men vet att den kommer fyllas med roliga händelser vartefter. Är ganska skönt, att göra saker spontant.

Har på morgonen suttit och myst med Melle i soffan. Vi har pratat, skrattat och myst. Han berättar så mycket, även om det inte går att förstå allt är det härligt. Barn ger verkligen äkta lycka!
Han har även under morgonen lärt sig att skaka hand =D Jag sträcker fram min hand och säger goddag goddag och då lägger han sin höger hand i min. Men det var inte lika skoj att göra med pappa. Verkar som om det är vår grej just nu men det kommer ändra sig ;-)



Lekandes med vattenslangen i lördags. Nu så stor och självständig.

Vad den här dagen bjuder på får vi se. Hade planerat en promenad till sjukhuset och deras apotek. Har fått mina piller beställda dit och jag måste hämta dom. Men tyvärr ser det ut som om det ska bli regn och åska. Hoppas dock på att det inte drabbar just oss?! Vi får se hur det ser ut när vi är klara med våra morgonbestyr.

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback