Skapar habegär!

Högst upp på min önskelista står nog dom här två sakerna.
Ett par gummistövlar och dessa kan man ju bara dö för. Men visst smakar det så kostar det. Fast ett par gummistövlar måste man ha när man har småbarn =D Sen att dom är av det finare slaget gör inget. Skulle kunna tänka mig att gå runt med dessa på stan utan att skämmas.


Smycken är något jag nästintill jämt har. Och dom med budskap är extra fina. Detta armband får gärna flytta in i mitt smyckeskrin....älskling ;-)



Blir att snart krypa ner i sängen. Vila är något jag behöver göra efter ett par dagar då Mille varit lite gnällig. Men nu till kvällen har han bara fått av den gamla ersättningen och vi tycker han verkar lugnare. Får se hur dagen blir imorgon!?

♥ Kärlek och kramar till er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback